אטרקציות בקוסטה ריקה

כשיש כל כך הרבה דברים מדהימים לעשות, ביניהן הרפתקאות שישאבו אתכם לחופים נסתרים, קשה לבחור כמה אטרקציות בודדות. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות בטיול לקוסטה ריקה, הנה כמה מהאטרקציות שחובה לראות. יצירת רשימה שתכלול את כלל האטרקציות הטובות ביותר במדינה השנייה בגודלה בעולם עשוי להסתבר כאתגר לא קטן, משום שיש בה דברים שצריך לראות – כדי להאמין.

שנורקלינג, גלישה, צפרות וטיולים הם חלק מהפעילויות הטובות ביותר בסנטה תרזה, אך תוכלו גם למצוא את מה שאנו מכנים כמקומות היפים ביותר בקוסטה ריקה לבקר בהם. דפדפו כאן באתר בין ההמלצות על אתרי הנופש הטובים ביותר. יש הרבה מקומות טובים לשהות בהם ומספר לא מבוטל של מלונות ואתרי נופש לבחירה, ששווים בדיקה.

הר הגעש ארנל
הנוף בצפון מערב קוסטרה ריקה נשלט על ידי הר הגעש ארנל, המתנשא לגובה 5400 מטר, והוא גם אחד המקומות הבודדים בקוסטה ריקה כולה שיכולים לשמש לטיפוס טכני. הפארק שונה מכל אחר בקוסטה ריקה והוא מהווה את אתר טיפוס הסלע השלישי בגובהו בעולם, הר אראגואה בגובה 3,000 רגל.

הפארק הלאומי קורקובדו 
הפארק הלאומי קורקובדו הוא אחד המקומות המפורסמים ביותר בקוסטה ריקה שנמצאים באזור זה. ההר ממוקם בלב גואנקסטה, כמה קילומטרים מהבירה סן חוזה.
הפארק הלאומי הוא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בקוסטה ריקה, כך שמטיילים ימצאו בו הרפתקה מאתגרת בזמן טיולים רגליים. היבט בולט נוסף בחופים המובילים בגואנקסטה הוא העובדה שהוא אתר נופש מסוג הכל כלול בקוסטה ריקה, והוא תופס בצדק מקום ראוי כאטרקציה בקוסטה ריקה. אימפריית האומגה בריקה כל כך פופולרית שהיא מדברת בעד עצמה בחלק מחבילות הנסיעות שלנו.

חוף ונטאנאס
אטרקציה מדהימה נוספת בקוסטה ריקה היא חוף ונטאנאס, אשר שאל את שמו ממערות השוכנות בקירוב חוף זה ונמתחות עד לאוקיאנוס הפתוח. באזור ארנל, אחד המקומות לביקור בחלק זה של קוסטה ריקה, קיים שביל סלול היטב. רוב הסיורים שלנו מבקרים במונטוורדה מכיוון שזו דוגמה מצוינת לכל מה שעושה את קוסטה הונדורס למיוחד, כמו ההרים, החופים והיופי הטבעי.

אך לא רק המפלים מושכים מחפשי הרפתקאות, אלא גם היופי הטבעי ההופך את ארנלב למקום נהדר לטיול יום בקוסטה ריקה. הוא מלא באוצרות טבע עוצרי נשימה, והפארק הלאומי מרינו באלנה באוביטה הוא אחד מהם. מה שהופך את הפארק הלאומי לכל כך מיוחד לתיירים הוא היופי הטבעי שלו כמו רכס ההרים, המפלים והחופים היפים. למי שרוצה לראות חרוט געשי, ישנו גם הפארק הלאומי הר הגעש ארנלס, אחד הפארקים הלאומיים המתויירים ביותר במדינה בו מוכרח לבקר כל תייר שמגיע לקוסטה ריקה.

איי קטלינס
איי קטלינס מציעים כמה מהצלילות הטובות ביותר בקוסטה ריקה ושנורקלינג הוא חובה לכל קוסטה ריקני. המקום הכי טוב לדוג בקוסטה ריקה הוא פלאיה ג'אקו עצמה, אך ישנם מקומות יפים אחרים בקרבת מקום. למרות שזה לא החוף הכי יפה בגואטמלה, הוא עדיין מקום נהדר לטיול יום לאי סן חוזה.

המוזיאון הלאומי
המוזיאון הלאומי של המדינה הוא אחת האטרקציות המובילות בקוסטה ריקה המהווה מקום נהדר לחוות את פלאי הטבע של קוסטה ריקה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן