חאקו – קוסטה ריקה

קוסטה ריקה – חאקו

חאקו (מבוטא 'הא-קו'), היא עיירת חוף שמהווה את אחת מעיירות החוף הצומחות בקוסטה ריקה. העיירה חאקו נתמכת ביערות הגשם שכדאי שתראו בעצמכם, האווירה שבה מהנה מאד.
בחאקו כמה מהמלונות המפוארים ביותר בקוסטה ריקה, כמו אל מירו, אל פואבלו ומלון חאקו. אם אתם מחפשים מקום להירגע בו או לחוות משהו שונה מהרגיל, זה המקום להיות בו.
לדעת רבים, חאקו היא נקודת המוצא הטובה ביותר לחופשה בקוסטה ריקה.

חאקו נמצאת בין כביש 27 לכביש 34, אליו ניתן להגיע מהעיר סן חוזה, קוסטה ריקה או מאזורים אחרים במדינה.

חאקו הוא ביתם של חופים פופולריים אחרים בקוסטה ריקה, כולל חוף הרמוסה וחוף הרדורה, ומציע טיולים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ועוד.
תוכלו ליהנות מכמה מהגלישות הטובות ביותר בקוסטה ריקה, אחת הפעילויות העיקריות שלנו כאן, כמו גם ליהנות מהגלישה הטובה בקוסטה ריקה.

שנורקלינג בפלאיה חאקו
שנורקלינג בפלאיה חאקו בקוסטה ריקה מספקת את יצר הסקרנות לגבי האוצרות הימיים החבויים בתוך האוקיאנוס השקט.
תוכלו לראות את המערכת האקולוגית הימית שמשגשגת במימינו, כמו גם כמה מהחופים היפים בעולם, כמו חוף הרמוסה.

בחוף של חאקו  יש חול וולקני מחוספס וכהה והוא אחד החופים היפים בעולם. הרצועה הראשית עוברת ממש ליד החול. הוא נחשב לאתר הנופש בחוף השני המפותח ביותר בקוסטה ריקה, אחרי פלאיה ג'אקה בסן חוזה.

פלאיה הרדורה
דרומית לחוף חאקו נמצאת פלאיה הרדורה, הידועה גם כאתר נופש יוצא מן הכלל, ואם אתם מחפשים אווירה אנרגטית, אפשר לבחון את חוף טורטוגאס:
אם אתם נכנסים לעיר מצפון, חצו גשר להיכנס ללב חאקו, קוסטה ריקה, וסעו לאי טורטוגה, מקום נהדר לשהות בו אם אתם מחפשים מקום שקט וצלול. אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את החוף החולי הלבן של האי טורטוגואה כשאתם בחאקו קוסטה ריקה.

אסתרילוס אוסטה
אסתרילוס אוסטה (חוף אנדסטרילו) ממוקם בצד החוף המזרחי של קוסטה ריקה, רק כמה קילומטרים מחוף חאקו. הוא ידוע בעולם כאחד החופים המרהיבים ביופיים, ומהווה את אתר נופש החוף השני בביקושו בקוסטה ריקה. המפעילים מציעים סיורים מודרכים לפארק הלאומי מנואל אנטוניו, שנמצא במרחק שעה בלבד מחוף חאקו. ממוקם בפינה קטנה של קוסטה ריקה, מוקף ביערות גשם מחוספסים, הרים גבוהים, צוקים זקופים וחופים סלעיים, זהו הפארק הלאומי הגדול ביותר במרכז אמריקה וייעד תיירותי חשוב.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן