חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מונטה ורדה קוסטה ריקה

אף טיול לקוסטה ריקה אינו שלם ללא עצירה ביער העננים של מונטוורדה. ניתן להגדיר רק 1% מיערות העולם כיערות ענן, אך במונטה ורדה קוסטה ריקה יערות ענן מאופיינים בלחות של כמעט 100% בשנה. כפי שאתם יכולים לראות, ישנם סוגים רבים ושונים של עננים ביער, בעלי צורות וגדלים שונים. עם גשמים שנתיים ממוצעים של 97 ס"מ, מזג האוויר במונטה ורדה דומה יותר ליער גשם טרופי מאשר ליער טרופי טיפוסי.

למרות הגידול האחרון בתיירות, מונטוורדה נותרה יעד פופולרי עבור צופי ציפורים ואוהבי טבע המגיעים לקוסטה ריקה מדי שנה. בין אם אתם צפרים נלהבים ובין אם אתם רק מתחילים ומתעניינים, זה המקום בו תוכלו ליהנות מצפרות בשנה הקוסטה ריקנית – בכל מקום.

מונטוורדה היא גם אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה, ומשתווה לה אולי יריבתה ארנל. אם אתם מכורי אדרנלין המחפשים הרפתקאות או אם אתם רוצים להירגע מעט במהלך החופשה בקוסטה ריקה, זה המקום בשבילכם. יש אתרי צפייה מהם ניתן לחזות בקופים מסוג שאגן כאשר מזג האוויר בהיר, והסיכוי לראות שאגנים גבוה מאוד.

תוכלו להצטרף לסיור ביער ענן סנטה אלנה, בהנחיית מדריך מומחה שיסביר את הצמחים, העצים, העופות והזוחלים השונים שהופכים את החלק הזה בקוסטה ריקה לבית מופלא ליצורי הטבע.

אם אתם בוחרים בתחבורה ציבורית ולא יודעים איך להגיע למונטוורדה מסן חוזה, קוסטה ריקה, סעו לרחוב 10, שם נפגשת השדרה ה -7 עם רחוב 10. בעת ביקור בקוסטה ריקה, עליכם למצוא את הדרך לכביש 27 ולבקר בשמורת טבע זו. לאלו מכם שמבקרים במונטה ורדה בקוסטה ריקה אך אינם יודעים היכן היא ממוקמת: היא נמצאת במרחק נסיעה קצר משם. אתם יכולים לנסוע או לקחת אוטובוס משדה התעופה או לעבור דרך שדה התעופה SanJose ואז לנסוע למונטה ורדה.

למידע נוסף על מונטה ורדה בקוסטה ריקה, אנא בקרו באתר הרשמי של שירות הפארקים הלאומיים בקוסטה ריקה.

שמורת יער העננים של מונטוורדה היא אחת השמורות האהובות עלינו ביותר בין כל שמורות הטבע במונטה ורדה ושמורת הסביבה הפרטית המפורסמת ביותר. זהו יעד חובה לכל מי שרוצה לחוות את אוצרות הטבע של קוסטה ריקה. למרות שטבעו השופע של האזור ניכר כמה שמורות, מונטוורדס בולט מביניהן. חיות הבר מוסתרות ביערות העננים, והאטרקציה הפופולרית ביותר הוא העננים הנודדים ומספרם הרב של מיני ציפורים, זוחלים ויונקים.

שמורת יער העננים של סנטה אלנה פחות עמוסה, וממוקמת בגובה גבוה יותר. היא מהווה ביתם של מיני ציפורים וזוחלים כמו גם מספר חיות בר.

אם אינכם יודעים היכן להישאר במונטוורדה קוסטה ריקה, ישנם הרבה מקומות דומים אחרים במדינה שבהם תוכלו לטייל ולהישאר. מלון קמינו ורדה (הכולל לינה וארוחת בוקר) ידוע בגניו המפוארים ובמלונות מגוונים הממוקמים על ראש ההר, רק הליכה קצרה משמורת יער ענן סנטה אלנה. הוא מוכר במגוון רחב של שירותים, כולל חוף פרטי, ספא ומסעדה, והוא מפורסם גם מעוד מכמה סיבות – כאחד המלונות הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה.

אם ברצונכם לערוך טיול קבוצתי לקוסטה ריקה, תוכלו לבקר באחד מהמלונות הרבים במונטוורדה, כמו למשל מלון קמינו ורדה או שמורת יער ענן סנטה אלנה. תוכלו להזמין טיול מודרך בשמורת הביוספרה של מונטוורסה וללמוד עוד על הטבע והאקולוגיה של המקום הייחודי הזה, ולאן להמשיך משם. בעוד מונטוורדה ידועה בחופים היפים שלה וברמות האדרנלין שחוויותיה מספקות, ישנן פעילויות רבות אחרות במונטה ורדה ובסביבתה שתשמח אתכם במהלך הטיול בקוסטה ריקה. גם אם אתם רק שוהים רק בחלק מהטיול בקוסטה ריקה, תוכלו למצוא את דרכם לחלקים אחרים של קוסטה ריקה בדרכים רבות.

בזמן הכתיבה דמי הכניסה למונטוורדה קוסטה ריקה הם 20 דולר, אך ניתן לרכוש כרטיס אוטובוס הפתוח באמצעות תשלום כרטיס בכיוון אחד מסן חוזה, קוסטה ריקו לניקרגואה לפני היציאה. לאחר הגעתכם לניקרגואה, הקפידו לבצע צ'ק-אין בגבול ולהציג הוכחה למסע שלכם הלאה לקוסטה ריקה, ולוודא ששילמתם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן