פלאיה הרמוסה קוסטה ריקה

אם אתם מחפשים חוף שקט בגואנקסטה, פלאיה הרמוסה הוא הבחירה הראשונה שלכם, יש בו נוף יפהפה, הוא מוקף הרים וצמחייה עבותה, והוא מקום נהדר להירגע בשמש עם ארוחה טובה וכוס יין או בירה. לטיול יום תוכלו לבקר בפלאיאס דל קוקו (Playas del Coco), שמהווה יעד מושך גם כן, ומתאים לטיולי יום במידה ואתם גם מגיעים ממקומות אחרים.

אם אתם שוקלים לבקר בפלאיה הרמוסה כיעד לחופשה שלכם, אנו ממליצים על שהייה של 3-5 ימים. המקום המושלם לבלות בו את כל החופשה הוא גם ההתחלה המושלמת לסיור בגואנקסטה. אנא צרו איתנו קשר אם אתם מתכננים סיור בחופשה בקוסטה ריקה שכולל זמן מה בפלאיה הרמוסה בגוואנה קסטה!

חוף הרמוסה הוא יפה, אבל אם אתם רוצים לראות יותר מקוסטה ריקה, עליכם להקדיש יום לטיול. אנו ממליצים לשכור רכב לפלאיה הרמוסה שכן בהחלט ייתכן ותרצו לנסוע לעיירות הסמוכות ולעשות טיולי יום במהלך שהותכם בפלאייה הרמוסה.

למרות שפלאיה הרמוסה מציעה כמה טיולים ופעילויות, אנו ממליצים בחום לאלו השוהים בה לבקר בפלאיה דל קוקו הסמוכה לקבלת שירותים נוספים. בנוסף למגוון רחב של סיורים ופעילויות כמו טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, קיאקים, שחייה ודיג, החוף מציע גם מגוון פעילויות אחרות שמתאימות למטיילים בפלאייה דל קוקו הסמוכה.

התחבורה לחוף הרמוסה אינה כלולה בסיורים המתקיימים באזור פלאיה דל קוקו. מסיבה זו, זהו לא יעד אידיאלי עבור מטיילים שרוצים להשתתף בסיורים ולקחת חלק בפעילויות רבות במהלך שהותם על החוף.

דבר נוסף שרוב התיירים צריכים לקחת בחשבון הוא שיש שני חופים שנקראים פלאיה הרמוסה. הראשון ממוקם בצד הדרומי של אזור פלאיה דל קוקו, כמה קילומטרים מהחוף הראשי.

ישנם יעדי טיול רבים בהם גולשי גלים וצפרים יכולים להחנות, כמו גם מספר מסעדות וברים בסביבה. בגזרה המערבית של הרמוסה יש דרך עפר בשם קאלה דה לה הרמוסה (לא להתבלבל עם הפנים – המכונה "קאלה הרם רוזה"). גואנקסטה הצפונית, או פלאיה הרמוסה, הוא חוף קטן בצפון העיר סן חואן, ואין להתבלבל עם חאקו, איזור שכן שחולק את אותו השם. הוא ממוקם באחת משתי הנקודות המפרידות בינו לבין הדרום, ליד העיירה התוססת פלייאס דל קוקו, המכונה לפעמים "פלאיה הרמוסו ".

רוב מקומות הלינה והמסעדות ממוקמים בצפון גואנקסטה, החל מטרזאס, הפסגה הראשונה של פלאיה הרמוסה. אתם יכולים ללכת כמה קילומטרים לאורך החוף דרומה, לאורך קאלה הרם רוזה ואז בצד הצפוני של קאלה דה לה הרמוסה לפלייאס דל קוקו.

תיירים שרוצים לשהות במלונות בפלאיה הרמוסה או פונטארנאס וליהנות מהרפתקאות הדייג של קוסטה ריקה צריכים לנסוע רק כ -20 דקות צפונה לפלאיה. בקאלה הרם רוזה יש מספר מסעדות, מלונות ומקומות בילוי, חלקם ממוקמים על החוף.

קוסטה ריקה נחשבת בצדק כגן עדן למגוון ביולוגי והאזור סביב פלאיה הרמוסה אינו שונה. דגי תמרינדו נחשבים לגדולים בעולם, עם אוכלוסייה של כ -1,000 עד 2,500 בעלי חיים באיזור. באורך נסיעה קצרה מההרמוסה נמצא הפארק הלאומי פונטארנאס (Puntarenas), בו שוכנים כמה ממיני בעלי החיים היפים והמגוונים ביותר בקוסטה ריקה כולה, כולל מספר רב של ציפורים, יונקים, זוחלים ודו-חיים. מינואר עד מרץ, גואנקסטה הוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר במרכז אמריקה.

אם אתם מחפשים מסעדה זולה בפלאיה הרמוסה שהיא גם טעימה להפליא, אז קוקו וויצ'ס היא המקום בשבילכם. ליד הווילות סול יש חוף ובאזור יש מספר מסעדות נהדרות כמו לה בודגה, לה סינפוגוס ולה פואבלה.

פלאיה הרמוסה מציעה אירוח נוח ומסעדות המספקות נופש על קו החוף, כמו גם מספר מלונות ואתרי נופש.

פלאיה הרמוסה היא לא בדיוק יעד גורמה, אך ישנם מקומות רבים בהם תוכלו לטבול את רגליכם בחול וליהנות מבירה אימפריאלית קרה כקרח. יש גם כמה מקומות נהדרים בסביבה בהם ניתן לחזות בפלייאס דל קוקו מלמעלה, אז כדאי שתצטיידו במצלמות שלכם. ממש מאחורי הנקודה הזו ב- Play a Herm Rosa נמצא חוף קטן וידוע שאהבנו ואשר מכונה "פלאיה פנקה". לא מדובר רק באחד היעדים המוכרים בעולם לחובבי הספורט והגלישה, אלא גם לאחד מהחופים היפים בקוסטה ריקה כולה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן