חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלאיה כרמן קוסטה ריקה

קוסטה ריקה פרחה והפכה לאתר נופש משגשג על חוף הים, המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם שמגיעים לחוות חופשת חוף מרגיעה. עם החופים היפים במקום, הגלישה והאווירה הרגועה, המבקרים כל כך מתלהבים שרבים מהם מחליטים להישאר כאן ולעולם לא עוזבים, ובונים את בית חלומותיהם בגבעות. תיירים רבים שוהים במאל פיס במקום בסנטה-טרזה ונהנים מהנופים היפים של הים, מהחוף, ומהנוף הציורי של הרחוב הראשי בעיר.

החוף בפלאיה כרמן מורכב מקרקעית חולית עדינה שנמתחת לאורך כקילומטר בצבע לבן בהיר, המציע נוף מגוון ועוצר נשימה.

פלאיה כרמן היא המקום להיות בו אם אתם רוצים ללגום קוקטייל ולצפות בגולשים, אך מוטב שתיזהרו שלא להתקרב יותר מדי לסלעים, מכיוון שבפלאיה כרמן עשויים להיות זרמים שונים, ומומלץ לנקוט בזהירות יתרה מכיוון שצבי ים נצפים כאן לעיתים קרובות, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות.

דרכי הגעה
כאשר אתם נוחתים בסן חוזה, תוכלו לקחת מכונית שכורה משדה התעופה הזמינו מראש מונית שתיקח אתכם ישירות למלון שלכם או קבעו להגיע לצומת פלאיה כרמן ומאל פיס. לאחר שהמעבורת נחתה בפאקרה, עקבו אחר הכביש הראשי ישר עד למאלפיס, שם תגיעו לצומת פלאיה כרמן.
כביש ציבורי מוביל לאזור מוצל המוקף בעצי דקל עם חניון למכוניות, ולחוף עצמו.

מלונות
מלון טנגו מאר ביץ' פרונט מציע נוף מרהיב לחוף קוויסאלס, רק כמה דקות מפלאיה כרמן ומלונות החוף. מלון מואנה הוא מלון מבודד מאוד באזור טוב שמשקיף לחופים. הוא מציע חדרים קטנים לזוגות ובתים שמאכלסים עד 12 אנשים, אפשרות שיכולה להיחשב לחבילת נופש בקוסטה ריקה. בסך הכל, הפלאיה כרמן מהווה יעד אידיאלי עבור זוגות או משפחות המעוניינים לחסוך מעט כסף על הוצאות הלינה.

במבט ראשון, מלון פלאיה כרמן אולי לא מושך כמו אתרי נופש ענקיים על קו החוף, אבל יש לו ייחודיות מסורתית ואותנטית. מאלפאיס הוא אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה והוא משמש כמונח הנפוץ ביותר לתיאור אזור החוף הכולל את הפלאיה. זהו חוף טרופי המוקף בעצי דקל מתנדנדים (Almendros).

גלישה
הגלישה בפלאיה כרמן מומלצת במיוחד בזמני גאות בינונית, וישנם כמה מוקדים פופולריים ונגישים בקלות. מוקדים אלה פופולריים בקרב הגולשים המקומיים ובסביבת אותו איזור יש מספר רב של חנויות גלישה ומסעדות, כמו גם מגוון של ברים. למרות שאפשרויות הגלישה בפלאיה כרמן נוחות בתנאי בינוני עד גאות, רוב התיירים נוטים לבקר במקומות כמו תמרינדו או סנטה תרזה הסמוכה, מה שהופך אותה לאחד המקומות השקטים לתפוס גלים.0, 3]

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן