מזג אוויר בקוסטה ריקה

הזמן הפופולרי ביותר לביקור בקוסטה ריקה הוא בדצמבר ובינואר, כשהשמיים בהירים והכל עדיין ירוק, אבל הגשם נגמר. זוהי תחילתה של העונה היבשה, בה מזג האוויר הטוב בקוסטה ריקה נמשך מינואר עד אפריל.

מומלץ גם לבקר בקוסטה ריקה בחודשי פברואר ומרץ.
אלו גם התקופות הזולות יותר לבקר בקוסטה ריקה אם ברצונכם להימנע מעונת הגשמים.

באפריל, מזג האוויר בקוסטה ריקה הוא מדהים, אך מכיוון שמזג האוויר משתנה באופן סדיר, קשה למצוא תחזית אמינה להמשך החודש, שלא לדבר על כל השנה. אפריל, או מה שאני מכנה כאן טרום עונת הגשמים, הוא זמן נהדר לבקר בקוסטה ריקה. ואפריל הוא החודש האחרון של העונה היבשה. לאחר מכן, המדינה חווה את הגשמים הכבדים ביותר, ולכן יש סיכוי טוב לגשם בקוסטה ריקה ובאזורים אחרים במרכז אמריקה. עם זאת, מכיוון שקיימים כל כך הרבה תנאי מזג אוויר שונים על האי וסביבו, לא תמיד ניתן להיות בטוחים בתחזית הגשם.

ספטמבר ואוקטובר הם החודשים הגשומים בשאר קוסטה ריקה, ובעוד בצד הקריבי יש את מזג האוויר הקיצי והשמשי באוקטובר, זהו גם החודש הטוב ביותר לבקר באזור טורטוגרו ופורטו ויחו. עונת הגשמים היא זמן טוב לרפטינג, שלא תמיד מוצע בעונה היבשה.

 

אם אתם רוצים לבקר בקוסטה ריקה בחודש האחרון של עונת הגשמים, עליכם לקחת בחשבון שנובמבר הוא חודש מעבר למזג האוויר בקוסטה ריקה. מזג האוויר של נובמבר נתון לשינויים תכופים, וניתן לצפות עדיין למממטרים יומיים.

עם זאת, למרות הגשמים, קוסטה ריקה התברכה בחמימות לאורך כל השנה, כך שזה תלוי באמת במה שאתם מחפשים כדי לקבוע מתי הכי טוב לבוא.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן