מסעדות מומלצות בסנטה טרזה קוסטה ריקה

סנטה תרזה הפכה רק לאחרונה ליעד בינלאומי, למרות שהחלה את דרכה כיעד 'מחוץ למסלול' לגולשים, כעת היא נהנית מפופולריות הולכת וגוברת בקרב תיירים המבקרים בקוסטה ריקה. היא ידועה גם במסעדות שלה, בהן ביקרו שפים ממדינות שונות. בכל הנוגע לשבירת הגלים ולצפייה בשקיעות יפהפיות, זהו אחד היעדים הפופולאריים ביותר במדינה בקרב צופי החוף.

אתם עשויים לחשוב שבאתר חוף קטן בקוסטה ריקה יהיו אפשרויות מוגבלות לסעודה, אך המספר והמגוון של המסעדות בסנטה תרזה מדהימים. בסנטה תרזה בלבד יש 63 מסעדות, מספר די פרוע בהתחשב בכך שהאוכלוסייה מונה קצת יותר מ-3,000 איש.

השהייה כאן מעניקה לכם גישה למסעדות הטובות ביותר בקוסטה ריקה, וגם לכמה מלונות מעולים. המסעדות הטובות ביותר של סנטה תרזה מציעות פינוקים אורגניים טעימים המושכים תורים ארוכים במקום הקטן והידידותי הזה. האווירה בבר דו מיניירו תמיד תוססת ואנחנו ממליצים על חטיפים מפורסמים ומקומיים כמו צ'ורוס, צ'וריסו, קווזדילות, פיקו דה גאלו או אפילו נקניקיות.

אפרזיוול שוכנת על גבעה מיוערת בלב סנטה תרזה והיא שווה ביקור בעיקר בשל הנופים שלה. מעבר לכך, בביקורכם תוכלו לסעוד באחת המסעדות הטובות ביותר בקוסטה ריקה, המשקיפה על סן חוזה, בירת העיר.

סנטה תרזה היא מוקד של כמה מאתרי הגלישה הטובים בעולם, ולכן אין זה מפתיע שהיא מושכת אליה כל מיני מטיילים ומבקרים שמרגישים ממש בבית על החוף. ישנם מספר נקודות גלישה בסנטה תרזה, כמו גם מגוון מסעדות ובתי מלון ויש אפילו כמה מלונות שמספקים גישה פרטית לחוף הים בעיר.

זה נהדר לחוות את המטבח והתרבות המקומיים, אבל בתוספת שפע של מסעדות פנטסטיות הביקור הופך ליעד חם שכל מטייל עם עין להנאה ויצר הרפתקנות היה חולם עליו. כדאי להתנסות במטעמי המטבח הקוסטה ריקני, ולתת הזדמנות ומנות המוצעות בסנטה תרזה. אחד הדברים שאני לא מפספס בבלוג זה ללמוד על הדברים הכי מצחיקים שאפשר לעשות באזור.

"המבחר טעים ובהחלט מכתיר את סנטה תרזה כיעד עם ארוחות הבוקר הטובות ביותר", אומר נווד דיגיטלי מסנטה תרזה. האוכל אינו הדבר היחיד שמושך נוודים דיגיטליים למוקד החם הזה בקוסטה ריקה, משום שהאיזור גם קרוב לאחד ממוקדי הגלישה הגדולים. בית הקפה המתוייר ביותר הממוקם במרכזה של סנטה טרזה, ובקרבת מקום שוכנים מסעדות ושווקים רבים.

היא נחשבת בעיני רבים למסעדה הטובה ביותר באזור סנטה תרזה, משקיפה על נופים מרהיבים, פופולרית מאוד וזכתה לביקורות משבחות, אך יש להזמין בה מקום מראש לארוחות ערב וקבוצות גדולות, מכיוון שהיא נחשבת לרוב כמסעדה ה'טובה ביותר' בסנטה תרזה. אנו ממליצים על מסעדת בוטקו (Boteco) כמקום נהדר לרכישת חברים וחוויות חדשות, וגם כמקום בו אפשר להנות מארוחת ערב בלתי נשכחת.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן