חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סנטה תרזה שדה תעופה

אם אתה נוסע לשדה התעופה סנטה תרזה במחוז סנטה ברברה, קליפורניה, אתה עלול למצוא את עצמך משוטט בשביל החוצה היטב כדי להגיע לשם.

ישנן כמה דרכים להגיע לאזור סן חוזה / מאל פיס, אך הדרך הנכונה לנסיעות תלויה בדרך כלל בזמן הטיסה והתקציב שלך. ישנן מספר אפשרויות הסעה, ורובן יאספו אותך ישירות משדה התעופה לחדר המלון שלך או יעבירו אותך לאחד מבתי ההשכרה הרבים בסנטה תרזה. זה לוקח בערך 45 דקות להגיע לסנטה תרזה ויש גם נהגים פרטיים רבים ושירותי מוניות שייקחו אתכם אל בית ההשכרה בסנטה טרזה דרך נמל התעופה. עלות מונית היא כ -60 דולר, תלוי בגודל הקבוצה שלכם, או 50 דולר לנסיעה בודדת.

אם אתם מחפשים את הטיסה הישירה ביותר לסנטה תרזה, תוכלו גם להשתמש בשירות מסוקים. תוכלו להזמין הובלה מראש או לשכור נהג בשדה התעופה עם ההגעה, או אם אתם מעדיפים, לתאם עם קונסיירז 'את הזמן המתאים ביותר לקבוצה שלכם. אם אתם נוסעים משדה התעופה סן חוזה / מאל פיס לבית ההשכרה בסנטה תרזה, תגיעו ברכב או במסוק.

קוסטה ריקה גרין איירווייס היא ידידותית לחיות מחמד ותוכלו לטוס עם עד שני כלבים בהתאם למשקל.

אם אתה רוצה לדעת איך להגיע לפלאיה סנטה תרזה, תן לנו לעזור לך בארגון המכונית או הטיסה שלך. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות הנסיעה לסנטה תרזה, אנא עקוב אחר עדכון ה- RSS שלנו או הירשם לדיוור החודשי שלנו. אנו יכולים גם לסייע בארגון הסעות מ / אל חוף סנטה תרזה, ואנחנו רוצים לעזור לך לארגן לך רכב וטיסה.

שדה התעופה טמבור מחובר רק לסן חוזה וליבריה, אך שילוב של טיסות יכול להוביל אתכם גם ליעדים חשובים אחרים בקוסטה ריקה.

ישנן שתי חברות תעופה, סאנסה ו- Nature Air, המציעות טיסות ישירות לבירת קוסטה ריקה, סן חוזה, כמו גם לליבריה ולסיירה לאונה. מאז מופעלת טמבור על ידי חברות תעופה אחרות כמו אירונאוטיקה, אירודרומו דה לה רפובליקה ואיירופורטס סן חואן.

קוסטה ריקה גרין איירווייס מפעילה טיסות יומיות מנמל התעופה הבינלאומי חואן סנטה מריה לקוויפוס וטמבור. החברה מתנהגת באופן דומה לחברות התעופה האחרות בקוסטה ריקה, כמו אירונאוטיקה, אירודרומו דה לה רפובליקה ואיירופורטס דה סן חואן, אך אין טיסות ישירות בין שני שדות התעופה, אלא רק כמה טיסות יומיות. כדי להפחית את מספר הטיסות לסן חוזה וממנה וערים אחרות באזור, המטרה היא לפתוח גם טיסה ישירה לסן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, ניו יורק וסן דייגו.

כדי להגיע למעבורת, עקוב אחר הכביש לקובאנו ואז סע לסנטה תרזה מאל פיס, המכונה גם פלאיה כרמן. הדרך המהירה ביותר היא כביש 27 (פונטארנאס), אך אם אתם מגיעים מסן חוזה, עקבו אחר הכביש הראשי ישר עד MalPais עד שתגיעו למזח בפקרה, שייקח אתכם לצומת פלייאס כרמן, וכשתגיעו מחוץ למעבורות, עקוב אחר כביש לכיוון קובנוס.

הגע לצומת פרה פלאיה כרמן ומאל פיס או שתוכל לקחת מונית שתיקח אותך ישירות למלון שלך.

אם תרצו להגיע לפלאיה סנטה תרזה באוטובוס באותו יום, תוכלו לעלות בשדה התעופה מונטזומה. אם אתם נוחתים בסן חוזה, אנו יכולים לאסוף אתכם בשדה התעופה, אך אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, יש גם שירות הסעות מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו לסנטה חוזה. כשתגיעו למונטזומה, שירות ההסעות ייקח אתכם לדירת הנופש שלכם בסנטה תרזה. ניתן לרכוש כרטיסים באופן מקוון בכתובת www.laterminalcostarica.com, והטיסה מגיעה לשדה התעופה של סן חוזה בשעה 10:30 בבוקר שעון מקומי בשבת ובשעה 16:00

אוטובוס ההסעות הוא אופציה נהדרת לאנשים שרוצים ליהנות את הנוף אבל רוצה להשאיר את הלחץ של נהיגה כמו מקצוען מאחור.

בסן חוזה, ישנם שני אוטובוסים ציבוריים ישירים הנוסעים מדי יום משדה התעופה סנטה תרזה לנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. הנוסעים יכולים לאסוף בשדה התעופה ג'אקו בשעה 6 בבוקר ולפנות לשדה התעופה סנטה קלרה בשעה 07:30. הטייסים המגיעים לסנטה תרזה חייבים להישאר בתוך המעגל הצהוב עד לסיום הכניסה לארצות הברית.

שים לב למגבלות המזוודות, מכיוון שמגבלות המשקל והגודל ישתנו. בין אם תבחרו לנסוע באוטובוס תרמילאים, בטיסה פרטית או במשפחה, תצטרכו לבחור בעצמכם.

נסיעה לסנטה תרזה עם רכב שכור היא אופציה נהדרת מכיוון שהיא מאפשרת לכם לחקור את האזור. אם תשלמו מראש באינטרנט ותשתמשו בשירות הסעות פרטי, הנהג יקל עליכם, בדיוק כמו שהייתם שוהים בשדה התעופה בסן חוזה. ההסעות יאספו אתכם ויקחו אתכם מהמעבורת לסנטה תרזה, והנהגים יקלו עליכם.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן