מלונות חופשה מומלצים בקוסטה ריקה

קוסטה ריקה מציעה מגוון של מלונות 5 כוכבים, החל מבקתות אקולוגיות מבודדות ועד מטעי קפה נרחבים בהם ניתן ללון, אכסניות חוף נוחות וכמובן שגם אתרי נופש יוקרתיים.

קוסטה ריקה מציעה מגוון רחב של מקומות אירוח ייחודיים. בין אם אתם מגיעים לטיול ביערות הגשם או לבילוי מרגיע על שפת החוף, ריכזנו עבורכם כמה ממקומות הלינה המגניבים ביותר בקוסטה ריקה ברשימת חמשת מלונות הנופש המובילים במדינה.

בין אם אתם אוהבים נוף ציורי או טיפוסים של נופים טרופיים מחוספסים, אנו נעזור לכם בהחלטה שלכם. המלונות הבאים נבחרו כמלונות הרומנטיים הטובים ביותר בקוסטה ריקה בזכות השירותים עטורי הפרסים שהם מספקים, ונוחות הלינה המפוארת שלהם. בין אם אתם רוצים לגור באתר נופש יוקרתי עם בריכה פרטית, חוף פרטי או אכסניה מבודדת, תוכלו להישאר באחד מחמשת מלונות הנופש הפופולריים ביותר לבילוי רומנטי.

מלון ווסטין פלאיה קונקאל (Westin Playa Concha) שמתהדר בדירוג 5 כוכבים ממוקם באחת מנקודות החופים היפים בקוסטה ריקה ויש בו את כל המתקנים הדרושים לכם לחופשה בלתי נשכחת. חדרי האירוח המפוארים שהוא מציע, הבריכה הפרטית והחוף הפרטי הופכים מלון זה לבחירה המושלמת למילוט רומנטי באזור הכפרי והטרופי.

ישנם רבים אשר ישמחו לעזור לכם להזמין טיול ליערות הגשם ולבתי המלון האקולוגיים שמציעים סביבה נהדרת ותורמים כסף לאזור בכדי לסייע במימון פרויקטים לשימור טבע. תגלו שיש בקוסטה ריקה מקומות לינה ואתרי נופש טובים, וכולם מוגנים.

תתפנקו בחדר המציע הצצה לנופים עוצרי הנשימה של יערות הגשם, ההרים והחופים היפים של קוסטה ריקה. כך שתוכלו להתחבר מחדש לאחרים תוך כדי שתהנו מלילה מרגיע על החוף, מארוחה טובה או אפילו מבילוי לילי בבריכה עם חברים.

אם אתם מחפשים חווית חוף של ברמה אחרת במהלך שהותכם בקוסטה ריקה, עליכם לבקר בגולף פפגאיו. תוכלו לשקול להישאר ביעד בו יש מקומות לינה טרופיים מבודדים לחופשה שלכם בקוסטה ריקה.

מנואל אנטוניו (Manuel Antonio) הוא אחד ממקומות הלינה הטובים ביותר בקוסטה ריקה לחופשת ירח דבש או משפחה. יש מגוון רחב של פעילויות זמינות, כולל טיולים רגליים, אופני הרים, קיאקים וטיפוס הרים, כמו גם חבילת ירח דבש מומלצת לזוגות.

אתר הנופש והספא גולף ווסטין מציע חבילת הכל כלול המעניקה לכם את המיטב מקוסטה ריקה מבלי לחרוג מהתקציב שלכם, או לשעמם את ילדיכם. פארק דל לאגו מציע שלושה סוגים של חדרים עבור מבקרים במלונות בקוסטה ריקה. ישנן דירות מאובזרות במלואן, אך יש גם כאלה שלא, והן מציעות חלופה ייחודית לשהייה בקוסטה ריקה. אם אתם מעדיפים מלון עירוני בקוסטה קוסטה, תוכלו גם ללון במלון הילטון סן חוזה, המלון הגדול ביותר בעיר סן חואן.

מלון JW מריוט (JW Marriott) הוא מלון מרשים בגודלו, ומציע דילים מסוג 'הכל כלול' בתעריפים מצויינים, מה שהופך את חוויית הלינה בו לאחת מהמשתלמות במידה ואתם משפחה שמחפשת חופשה מומלצת. ממוקם בלב יער הגשם הקוסטה-ריקני, לאפה יורס לודג' הוא המקום היחיד שמציע חויית 5 כוכבים יוקרתית ואמיתית, בתקציב שיפתיע אתכם לטובה.

Booking.com

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן