חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאל פאיס קוסטה ריקה

מאל פיס קוסטה ריקה

אם אתם מבקרים בסנטה תרזה ומעדיפים להתרחק מאזורי התיירות המסחריים בעיר, עליכם לבקר בפאיס. הגלישה היא ללא ספק האטרקציה הגדולה ביותר במלפייס, ואם מסתכלים על חצי האי המפוזר באופן שווה, ישנם למעשה 90% גולשים. אחד המאפיינים העיקריים חצי האי הוא מגוון רחב של גלים, מגדולים עד קטנים. בחופשה משפחתית תוכלו לראות מגוון רחב של סוגים שונים של גלים, וגלים במהירויות ותנאים שונים.

מאל פיס (נכתב בדרך כלל Mal Pais בספרדית) הוא יעד נפוץ כשנוסעים לראשונה במעלה הגבעה אל החוף. הוא נחשב ליעד התיירותי הפופולרי ביותר בקוסטה ריקה ואחד החופים הטובים במדינה.

העיר ידועה כגן עדן לגולשים, מציעה מגוון הרפתקאות, והאזור סביב מאל פיס מהווה בהחלט גן עדן לגולשים. הדרך למאל פיס עוברת במקביל לאחד החופים המפורסמים בעולם של קוסטה ריקה, החוף של סנטה תרזה.
האזור הצפוני ביותר של מאל פאיס פוגש את סנטה תרזה ומשם תוכלו למצוא את עצמכם באחד החופים הטובים ביותר בקוסטה ריקה עם מגוון רחב של חופים מרהיבים ביופיים.

אם אתם מחפשים בית ספר לגלישה במאל פיס, אין צורך שתרחיקו לכת מעבר לבית הספר לגלישה של סנטה תרזה. אם הגלים טובים יותר לגולשים מתקדמים או מנוסים או שאינכם מעוניינים לגלוש בקוסטה ריקה או אפילו באזורים אחרים בעולם, פשוט בקרו במחנה הגלישה או נסו לעבור שיעורים בעיר.

אם תרצו להאריך את שהותכם בסנטה תרזה או במל פיס, תצטרכו להזמין טיול יום לסן חוזה. גם אם לא תרצו בהכרח לחזות ביופי המקום, תוכלו לנסוע כמה שעות לחוף הים בבוקר וכמה שעות בערב לארוחת צהריים וערב.

אל תשכחו לבדוק את מפת החופים של קוסטה ריקה, מכיוון שיש כמה חופים עוצרי נשימה בקוסטה ריקה שבהחלט כדאי לבקר בהם. אני ממליץ על כך לזוגות או משפחות קטנות שרוצים ליהנות מהטבע במהלך שהותם במאל פיס. עבור חובבי ספורט ימי, אין דבר טוב יותר משנורקלינג תוך התפעלות מיופיים של המים והנופים עוצרי הנשימה הנשקפים מהחוף. דיג הוא הפעילות המושלמת, מכיוון שתוכלו ליהנות מחוף ים יפהפה, לעשות פעילות אקטיבית ובמקביל גם לנוח מעט.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן