חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנזנילו קוסטה ריקה

כפר החוף Manzanillo הוא מקום נהדר לבקר בו בקוסטה ריקה בזכות האווירה השלווה שלו.

מצויים בו גם כמה מהחופים הטובים ביותר בקוסטה ריקה, אך החוף הוא העושר האמיתי של אזור זה. יש חוף יפהפה המוקף בדקלי קוקוס וביערות גשם עבותים, ויש גם מבחר רחב של חופים אחרים. בחוף יש דקלים של קוקוס, אלמוגי שמנת, דיונות חול ואפילו כמה איים קטנים במים.

על החוף עומד פוארטו וויחו, המלון הטוב ביותר בקרבת מקום, המהווה מקום אידיאלי גם למנוחה ומנוחה.

יש טיולים שונים באזור, ואפשר לעשות הכל החל מרכיבה על סוסים ועד טיולים רגליים, קיאקים, רכיבה על אופני הרים, דיג ועוד בכדי ליהנות ולהנות מטיולכם בקוסטה ריקה. כדי להתחיל בתכנון הטיול שלכם, בדקו כמה מהפארקים הלאומיים המועדפים עליכם בקוסטה ריקה.

ריכזנו גם רשימה נבחרת בקפידה של מלונות מומלצים במנזנילו קוסטה ריקה, וכללנו גם מלונות יוקרה, כולל כמה מהמלונות ואתרי הנופש הפופולאריים ביותר באזור, כמו גם מספר אפשרויות אחרות. אלה זמינים ברשימה נפרדת וכוללים כל דבר שתעלו בדעתכם, החל בוילות פרטיות ועד מסלולי גולף פרטיים, חופים פרטיים ואתרי נופש פרטיים.

אם ברצונכם לבקר במקומות אותנטיים וללמוד עוד על התרבות האפרו-קריבית, האוכל והמסורות, נשמח לעזור לכם בתכנון טיולכם לקוסטה ריקה. ישנם כמה מלונות מדהימים בדרום הקריביים, ולכל מלון קטן מהות ייחודית, שונה ומעניינת. כמה נכסים נחמדים מאוד ניתן למצוא במנזנילו. אלה מאופיינים בנופים היפים שלהם, של הים והחופים המרהיבים ביופיים. אנא השאירו תגובה עם מחשבותיכם על מלונות אלה והצעותיכם למלונות ואתרי נופש אחרים.

האקלים של קוסטה ריקה הוא מאוד בלתי צפוי ומשתנה, כך שמזג האוויר בפלאיה מנצנילו בקוסטה ריקה מתאים בדיוק לטיול שלכם. אני מקווה שיש לכם מזל ותוכל לתכנן את הטיול המרגש שלכם השנה.

טיול מושלם בקוסטה ריקה צריך לכלול את מוקדי השיא של המדינה כנקודות השיא שלה, ודרום הקריביים הם בהחלט מקום מומלץ ביותר לחופשה שלכם. בקרו בחופים לאורך חופי פורטו וויחו, אך כדאי לבקר גם אם אתם בצד הקריבי. כמו גנדוקה, מנזנילו הוא יעד פופולרי עבור תיירים שרוצים לבקר בחוף הים מול חופי האי גואנקסטה. יש מטיילים שמבקרים בחוף זה לפני שטסים לבירה סן חוזה, העיר השנייה בגודלה במרכז אמריקה.

אם אתם מגיעים מבוקאס דל טורו, פנמה, ניתן לארגן הסעות, כולל נסיעה בהסעה לפלאיה מנצנילו בקוסטה ריקה. ניתן לשכור קיאקים במלונות מקומיים, כמו גם קיאקים ורפסודות או סירות מסן חוזה.

סיור היום השלם המומלץ לפלאיה מנצנילו (PlayA Man Zanillo) כולל ביקור בפלאיה פיידרס נגראס, החוף הגדול ביותר בקוסטה ריקה ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדינה, שבה החופים היפים והנופים הקסומים שלה. אופניים הם אופציה נהדרת לחקור את החופים הציוריים, המפלים ושאר המאפיינים הטבעיים של פלאיה מנצנילו.

הטיול הפופולרי ביותר מתחיל בעיר ועובר בעיירה, דרך פונטה מונה, שם מגיעים למרכז הפרמקלצ'ר המנוהל באופן פרטי, המציע אכסניות, התנדבות וטיולי יום (חובה להזמין מקום). אתם יכולים להוסיף סיורים אלה לחבילת החופשה שלכם בקוסטה ריקה ובכך להוסיף חוויית למידה חשובה תוך כדי הנאה מחופשה משפחתית בקוסטה ריקה.

סניף הדואר הקרוב ביותר נמצא בפורטו וויחו, הנקרא קוראוס קוסטה ריקה וממוקם בכיכר שמול הגדה. הספרייה הציבורית הקרובה ביותר, הספרייה הציבורית Manzanillo, נמצאת רק כמה רחובות משם, בפינת הנהר והרחוב הראשי. [

האזור ידוע בשוניות האלמוגים המשתרעות מפונטה אווה למנזנילו, ואנשים נוסעים קילומטרים רבים כדי לזכות בארוחת ערב בשקיעה באזור. מסעדת חוף מפורסמת בהגשת לובסטר מהטובים בקוסטה ריקה. פורטו וויז'ו הוא מקום בו חיות המסיבות לעולם לא משתעממות; האוכלוסייה המגוונת מובילה ישירות לפלאיה, שנמצאת רק כמה רחובות מהרחוב הראשי וממרכז העיר. לארוחת ערב בשקיעה, אנשים מכל רבחי המדינה, נוסעים לסן חוזה, סן פדרו סולה וסן חואן.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן