נוסארה קוסטה ריקה

כמוקד מבוקש לגלישה ויוגה, קל לראות מדוע דווקא החוף היפה של נוסארה, קוסטה ריקה, מתואר כאחד המקומות הטובים בעולם לביקור. חוף החול השחור מוקף מינים שונים של מנגרובים, והגלים בו הם הגבוהים ביותר בקוסטה ריקה, מוקפים ביערות גשם יבשים ומרופדים בחיות בר. החוף מתהדר בגלים הטובים ביותר בקוסטה ריקה, המתנשאים לגובה של עד 2,500 מטר.

למי שרוצה לסטות לרגע מהמסלול, אנו ממליצים לבקר בחוף נוסארה בקוסטה ריקה, בו תוכלו לחזות באחד מן החופים היפים בעולם, כמו גויונס וגויו, וכמה חופים נוספים אחרים. בנוסף, תוכלו לחקור את המנגרובים של ריו נוסארה ולראות במו עיניכם את המערכת האקולוגית שלהם המבוססת מים, וזו ללא ספק הרפתקה. האיזור מציע חופים נהדרים, שלא לדבר על גלים חזקים במיוחד, כמו גם מגוון מיני דגים שונים, סרטנים, כרישים, צבים, דולפינים, לווייתנים, צבי ים ועוד.

דיג – דיג הוא משהו שתוכלו לעשות בחופשה בקוסטה ריקה, ותוכלו להרכיב חבילה לחופשה המשפחתית בקוסטה ריקה שתכלול את היעדים נוסארה וסמארה בקוסטה ריקה. לא משנה מה תחוו, כל עוד תוכלו להנות ממשהו מרגיע בזמן שאתם מגלים את כל האוצרות שיש לנוסארה להציע.

אם ברצונכם ללמוד עוד על אזור נוסארה או לברר על האטרקציות המדהימות האחרות בנוסארה וסמארה שבקוסטה ריקה, פנו אל מתכנני הנסיעות המנוסים שלנו שמצפים לשמוע מכם. שמרו את הפוסט הזה ועזרו להפיץ את הבשורה על נסיעה לקוסטה ריקה. אל תהססו לשאול שאלות בנוגע לתוכניות הנסיעה שלכם, מקומות הלינה שבהם תשהו והצעות נסיעה אחרות לטיול הבא שלכם.

נסיעה מסמרה לנוסרה עשויה להמשך כשעה, ומסמרה לנוברה בערך 4 – 5 שעות.

סיורי הטבע הוריזונטס (Horizontes Nature Tours) מציעים חבילות נופש לנוסרה, שמספקות חוויות נופש בלתי נשכח בקוסטה ריקה. זה המקום המושלם להתפעל ממגוון האוצרות שיש לקוסטה ריקה להציע, מקום בו תוכלו לנוח וגם להנות משלל אטרקציות. אתם יכולים גם לשחות ולהשתזף במים החמימים. הנוסארות (המוכרים גם בשם "חופי קוסטה ריקה") ידועים בהזדמנויות הגלישה שהם מספקים לחובבנים ומקצוענים, בהם ניתן ליהנות מחוויית גלישה ייחודית.

 

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן