חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דברים לעשות ב-סנטה תרזה, קוסטה ריקה

אטרקציות בסנטה תרזה? אילו פעילויות יש בסנטה תרזה? דברים שחובה לעשות בקוסטה ריקה? להלן המדריך למטייל הישראלי בסנטה תרזה, קוסטה ריקה!

מעיירת החוף הכפרית סנטה תרזה, קוסטה ריקה פרחה לאתר נופש על שפת הים המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם המחפשים חופשת חוף מרגיעה. הוא מתגאה בעשרות שיאים עולמיים ויש לו אחד החופים היפים במדינה, עם ממוצע של 1,000 איש לקילומטר.

מצפון לפלאיה סנטה טרזה יש Play a Hermosa, מגרש משחקים שרועד עם גלים עדינים, מושלם למתחילים כשהגלים בצד הקטן.

אם הגלים לא גדולים, אתה עדיין יכול ללכת לחוף הים וליהנות מכל מה שאתה צריך לראות ולשחות לפני שאתה מגיע לשם. בסנטה תרזה יש כמה חופים יפים, אבל שלושת החופים העיקריים לביקור הם פלאייה הרמוסה, שכן היא באמת הרמוסה ויפה, כמו גם שני החופים האחרים באזור. כשאתה מבקר במגרש המשחקים, יש לך בסיס טוב לחקור אותו, וגם כשאתה לא שם, יש לו חוף יפהפה עם נוף נהדר לים ובית חוף נחמד.

למתחילים כדאי להגיע לפלאיה כרמן ופלאיה הרמוסה, וגולשים מתקדמים ירצו לנסות את ה"ספיגה "מכיוון שזה אחד החופים הטובים ביותר באזור.

מה שאתה יכול לעשות בסנטה תרזה קוסטה ריקה, יש לנו דוגמאות לדבר עליהם כדי להפוך את הטיול שלך לבטוח ומהנה יותר עבור הלקוחות שלך. צרו איתנו קשר לתכנון רעיון לחופשה בקוסטה ריקה הכוללת את כל הדברים שתעשו בסנטה תרזה, קוסטה ריקו, וצרו איתנו קשר למידע נוסף על תכנון הטיול שלכם, כולל בתי המלון, המסעדות, המלונות והאטרקציות הטובים ביותר באזור, כמו וכן רשימה מלאה של פעילויות.

אם אין לך זמן לסנטה תרזה, אתה יכול גם לבלות את החופשה שלך בתמרינדו, החוף הקרוב ביותר בקוסטה ריקה, או ממש לידו. בדוק את הטיול בן 7 הימים בקוסטה ריקו כדי לקבל מידע נוסף על בתי המלון, המסעדות, המלונות והאטרקציות הטובים ביותר באזור, כמו גם רשימה מלאה של פעילויות.

אחת הפעילויות המתגמלות ביותר בסנטה תרזה שכל המשפחה תיהנה ממנה היא חפירת קליפות טריות בחול הרך של פלאיה הרמוסה. Ranchos Itauna הוא מקום מהנה לצפות בשקיעות הנפלאות שאתה מקבל כאן בסנטה תרזה, קוסטה ריקה. עם כל כך הרבה חופים יפים לראות ולעשות הרבה יותר מסתם החוף, לסנטה-טרזה יש מגוון אינסופי של פעילויות מהנות להציע. יש בו גם אחת הזריחות המדהימות ביותר שתראו אי פעם כשאתם מתכוננים כי אתם לא רוצים לעזוב.

מטיילים רבים מגיעים לאתר נופש זה על חוף הים לצורך גלישה, והוא ללא ספק האטרקציה הגדולה ביותר במל פיס, אך גם אם אינכם יכולים לגלוש, יש עוד הרבה דברים לעשות. פלאיה הרמוסה, החוף הפופולרי ביותר בסנטה תרזה, הוא חוף אידיאלי לעשרה אנשים. זה נסיעה של 40 דקות ויש לו נפיחות מתמדת, כך שלמרות שהוא לא החוף הכי טוב, זה עדיין יכול להיות טיול יום מהנה למפלים בכפר החוף הסמוך מונטזומה.

לדעתי, ויסטה דה אולאס היא חובה לראות לפחות שקיעה אחת במהלך חופשתך בסנטה תרזה. זה המקום המושלם לתצפית על החוף ועל השקיעה של סנטה תרזה, וזה אחד המקומות האהובים עליי על האי כולו. בין אם אתם מסיימים את החופשה בסנטה תרזה קוסטה ריקה ובין אם אתם הופכים אותה לסיבה היחידה שלכם לבקר, אני מבטיח לכם שפינה טרופית זו של גן עדן תציע לכם חיים מלאים בזיכרונות מדהימים. מדריך זה לבילוי של שלושה ימים בסנטה תרזה, קוסטה ריקה, ייתן לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לתכנן את הטיול האפי שלכם לנווה המדבר הקסום הזה.

אתמקד בחיות הבר המדהימות והנגישות של הפארק, אבל למה לא ליהנות מטיולים מודרכים בבוקר ולהתמקד ברבעי השטח בסנטה תרזה, כולל אחד ממסלולי הטיול הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה, סיור החופה הבטוחה. מה זה אומר עליך שאתה בסיור חופות בטוחות בקוסטה ריקה ועליך לחצות ללא מאמץ את צמרות העצים, צמרות העצים והגנים התלויים בפיקוח מדריך מנוסה? אם היית יכול לעשות את הנושא השני, אז תעשה את זה עכשיו, אז התנהגת בעצמך בכל דבר אחר שאתה עושה בסנטה תרזה קוסטה ריקה. מה שזה אומר עלי הוא שהצלחתי לבקר בסיורי חופות בטוחות בקוסטה ריקה, אותם חייבים לבקר ולעבור ללא מאמץ את המכסה, התקרה והגנים ללא פיקוח של מדריכים מנוסים.

אם ברצונך לברר פרטים נוספים על פעילויות ואירוח בסנטה תרזה קוסטה ריקה, אנא הירשם בדואר הדואר של קוסטה ריקן ביץ '.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן