חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סנטה תרזה קורונה

קורונה בסנטה תרזה קוסטה ריקה. כל מה שצריך לדעת על סגר / בידוד / סטטוס חולים באיזור סנטה תרזה קוסטה ריקה!

למבקרים המחפשים רגיעה ושלווה בשנות ה -20 הקשות, לסנטה תרזה, קוסטה ריקה, יש הרבה מה להציע. מהחופים היפים ועד אינספור פעילויות החוץ בג'ונגל והרי הגעש שאפשר לחקור, הוא מציע לדור חדש של עובדים את כל מה שהם צריכים כדי להגשים את חלומם על חופשה בגן עדן טרופי. להלן מספר טיפים כיצד להפיק את המיטב מחופשתך בסנטה תרזה, קוסטה ריקה.

מודל עבודה זה – בכל מקום לא רק עוזר להגדיל את תפוקת העבודה, אלא גם עוזר לחברות להפחית את עלויותיהן, מכיוון שאין סנטה תרזה עלויות נדל"ן. כדי למצוא את השכרת הרכב הזולה ביותר בסנטה תרזה, תוכלו לחפש ביותר מ -500 חברות מוכרות להשכרת רכב. דפדף בכמה אתרים והשווה מחירים כדי לגלות איזה מהם יעשה עבורך את העבודה הטובה ביותר בצורה החסכונית והיעילה ביותר.

המרכז הרפואי והשיני של קוקו מבצע בדיקות, ואתה יכול לעשות אותן במשרדו או במקום אחר. יש לך נסיעה – במרכז בריו פינטו זאפוטה ויכול לתת לך את אותן תוצאות – טיולי יום. אם אתם בפלאיה תוכלו לבקר בחינם בקוקו במהלך היום בחינם בסנטה תרזה.

עד ינואר 2021 לא נדע על בית חולים, מרפאה או מעבדה המציעים בדיקות קוגניטיביות. המרפאה הרפואית סנטה תרזה אישרה כי אין מתקן בדיקות פרטי באזור. למרות שהאתר אומר ששירות זה זמין רק במרכז העיר סן חוזה, אני לא יכול לאשר שניתן לבצע אותו במיקום זה. החל מדצמבר 2017, משרד סנטה אלנה מונטוורדה יוכל לבצע בדיקות, אך אינני יודע אם זה יקרה.

Laboratorio Biotest היא מעבדה בסן איסידרו שיכולה לבצע בדיקות RT-PCR, ויש בסן חוזה שני בתי חולים פרטיים המציעים בדיקות אלה. מרפאה כאן אמרה לקאהויטה כי אין בדיקות פרטיות בתחום זה, אך קליניקה ביבליצה מציעה שירותי נהיגה – בבדיקות במקום שראיתי כאן (ראה זאת).

בדיקות קוביד זמינות גם בקוסטה ריקה, אך עליך לעבור מרפאה פרטית בסן חוזה, ולא בסן איסידרו. השכרת רכב פטורה ממגבלות הנהיגה בקוסטה ריקה שיכולות להיות השכרת הרכב שלכם ותוכלו לעבור מבחן חינם בקליניקה ביבליצה בסנטה תרזה.

גם אם בסופו של דבר אתה גולש רע, התזה על חוף חולי יפהפה היא דרך נהדרת לבלות את החופשה שלך. בין אם אתה מבקר בסנטה תרזה, נרגע על חוף הים, טועם את המסעדות הטובות ביותר או תופס כמה מהגלים הטובים בעולם, תגלה שהדרך הטובה ביותר ליהנות היא לפשט את התוכנית שלך כך שתתאים לך ביותר. אם אתם מטיילים עם אוכלים, ילדים בררנים או מתקשים למצוא משהו לכולם, קוסטה ריקה רוצה ליהנות מהארץ במלואה כדי שלכולם תהיה חוויה מהנה ובטוחה.

באשר לאוכל, בסנטה תרזה יש מספר מסעדות יוקרתיות שמגישות מאכלי ים שזה עתה דגים מהים. חלק מהמסעדות המועדפות עלינו הן בסגנון יפני עם מגוון פירות ים, כמו טונה, סלמון, שרימפס, סרטנים, טונה, מקרוני וגבינה המוגשים כמו גם שרימפס וסרטנים.

יוזמה נהדרת נוספת שראינו בעיר היא הקמת שולחנות תורמים בסופרמרקטים המקומיים. סופרמרקטים מסוימים מאפשרים אדם אחד בלבד למשק בית, ואילו קטינים יכולים לנסוע עם הורה, וחניונים בסופרמרקטים מאפשרים רק מקומות אחרים.

כל הקבלות החדשות מאוחסנות כאן וכל הצוות המלא במשרה חלקית נאלץ לעבוד רק בכנסיית סנט תרז במהלך תקופה זו. בנוסף, אנו דורשים שכל העובדים שנבדקו חיוביים ל- COVID-19 או שנחשפו לכל סוג של שימוש לרעה בסמים או באלכוהול, כגון סמים, אלכוהול או כל תרופה אחרת, יתקבלו למתקן לתקופה מוגבלת. רק. אנו עובדים באופן קבוע על מספר מתקנים, אך לפי שעה רק בסנט תרזה.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן