חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יש לעשות בסנטה תרזה? אסף חילו מסביר!

תיהנו ממדריך הטיולים שלנו בסנטה תרזה קוסטה ריקה הלוא הוא אסף חילו ופשוט כתבו לנו שורה בתגובות למטה אם יש לכם שאלות ספציפיות לגבי היעד הנהדר הזה. הנה מדריך מהיר כדי להפיק את המירב מחופשתכם בסנטה תרזה קוסטה ריקה. מדריך זה לבילוי של 3 ימים בסנטה תרזה, קוסטה ריקה, ייתן לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לתכנן את הטיול האפי שלכם לנווה המדבר הקסום הזה.

המשך לקרוא ואנחנו נעזור לך למצוא את הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בטמרינדו, כמו גם כמה מהם. אם ברצונך לקבל הצעות אישיות לביקור בסנטה תרזה או אם תרצה שנעצב עבורך מסלול ונהנה מ"חוויה מושלמת של סנטה תרזה "אנא פנה אלינו. נשמח לעזור לך בארגון הרכב והטיסות שלך וליצור איתנו קשר אם אתה מתכנן טיול לקוסטה ריקה הכולל נסיעה לסנטה תרזה קוסטה ריקו או לכל חלק אחר של המדינה. האם יש לך שאלות, האם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות הגעתה ויציאתה של סנטה תרזה או שתרצה לעזור בארגון מכונית או טיסה?

מה לעשות אם אין לך זמן לסנטה תרזה אבל ברצונך להאריך את שהייתך בסנטה תרזה או במל פיס או להזמין טיול לתמרינדו שמעולם לא חשבת שתלך לשם כדי לראות את היופי שבאזור ? אסף חילו מסביר!

בדקו את טיולנו בן 7 הימים בקוסטה ריקה ובילו את חופשתכם בסמוך לחופי סנטה תרזה או טמרינדו. מפלי מונטזומה הם יום טיול פנטסטי מחוף הים ומתחילים ואנשי מקצוע ימצאו את הגלים הנכונים בהרי מאל פיס, הרי סן חואן ואפילו ברכס ההרים. לסנטה תרזה יש נפיחות נהדרות בכל ימות השנה, מה שהופך אותה ליעד נהדר לגולשים בכל הגילאים והיכולות, החל ממתחילים ועד אנשי מקצוע.

אם הגלים לא כל כך גבוהים, תוכלו לבקר בפלאיה דה סנטה תרזה או בתמרינדו כדי למצוא בסיס טוב לחקר. כשאתה על המגרש, לסנטה-טרזה יש חוף נהדר עם גלים נהדרים ונוף נהדר של האוקיאנוס השקט וההרים.

זה המקום המושלם להשקיף על החוף ועל השקיעה של סנטה תרזה עם השקיעה. סיור זה הוא כנראה הדרך הטבעית ביותר לחוות את הנוף של סנטה טרזה מהים, ההרים ואפילו חופי קוסטה ריקה.

כפי שאתה יכול לראות, בסנטה תרזה יש מגוון אינסופי של פעילויות מהנות לעשות, כך שתוכל לעשות הרבה יותר מסתם חוף הים. כאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקוסטה ריקה, אולי לעולם לא תרצה לעזוב את הערסל או את כסא הנוח הנוח שלך. האורחים יכולים ליהנות מפעילויות שונות כגון קיאקים, קיאקים, טיולים רגליים, אופני הרים, דיג ועוד הרבה יותר, כך שכולם יוכלו ליהנות וליהנות מסנטה טרזה במלואה. אם ברצונך ללמוד עוד על מדריכי הנסיעות האחרים שלנו בקוסטה ריקה, אנא עקוב אחר עדכון ה- RSS שלנו, הירשם לדיוור החודשי שלנו ולחץ עלינו בפייסבוק.

נשמח לשמוע מה עליכם לעשות בסנטה תרזה קוסטה ריקה, אז אנא כתבו לנו תגובה בפייסבוק, בטוויטר או באינסטגרם. האם אתה רוצה לעזור לנו להחליט אם ברצונך להישאר בסנטה טרזה או בסמוך ל Tamarindo, קוסטה ריקה?

בקוסטה ריקה יש חופים רבים, אבל סנטה תרזה נותרה המועדפת עלינו, והיא מתהדרת בעשרות איגפות ושיאי עולם. יש הרבה חופים בעיר תמרינדו ועוד יותר בסן חוזה ובסן פדרו סולה, כך שזו בחירה טובה לחופשה ארוכת טווח או להפסקה קצרה.

ע"פ אסף חילו סנטה תרזה לא מפותחת לחלוטין ומרגישה כמו עולם אחר מאזורים אחרים בקוסטה ריקה, כמו סן חוזה וסן פדרו סולה. סנטה תרזה, אם אתם רוצים לחוות עיירת חוף רגועה שעדיין שומרת על תחושת קוסטה ריקה הפראית, עליכם בהחלט לבקר. אם תרצו לסיים את טיולכם בקוסטה ריקו בביקור באחד החופים היפים במדינה ולהפוך אותו לסיבה היחידה שלכם, תוכלו להיות בטוחים כי פינת גן עדן טרופית זו תציע לכם חיים מלאים בזיכרונות מדהימים. קרא עוד על איך ליצור מחדש את אחד החופים היפים ביותר בקוסטה ריקה, סנטה תרזה, פורטו ריקו, בפוסט בבלוג זה.

מלבד הפארק הטבעי קאבו בלאנקו, סיור חופות מאל פיס הוא אחת הפעילויות המרגשות בקוסטה ריקה. הישארו ביעד הגלישה בחוף סנטה תרזה ותהנו מהגלים העדינים ומהנופים היפים הנשקפים מהחוף. נקודת הגלישה הפופולארית בסנטה תרזה, Sucked In, היא ביתם של דיונות החול הגדולות והפופולאריות ביותר בעולם והיא מקום נהדר לגלוש בו. מנקודת הגלישה הפופולרית של סנטה טרסיטה, תוכלו גם לצאת לטיול בסנטה-טרזה ומאלפאיס כדי ליהנות מנופים יפים ואוכל טוב.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סנטה תרזה!

דילוג לתוכן